eTwining plus
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულმა ცენტრმა eTwinning-ის პორტალზე მასწავლებელთა რეგისტრაცია გამოაცხადა 25 აპრილიდან 28 აპრილის ჩათვლით . პროგრამას:„სკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან“ (eTwinning Plus) ცენტრი 2013 წლიდან ახორციელებს.ამ პროგრამის მიზანია ქართველი და ევროპელი მასწავლებლების დამეგობრება, კომუნიკაცია და გამოცდილების გაზიარება. Etwinning-ის ფარგლებში ქართველი მასწავლებლები თანამშრომლობენ ევროპელ კოლეგებთან, რათა ერთობლივად დაგეგმონ საგანმანათლებლო პროექტები.
პროგრამა მასწავლებლებს საშუალებას აძლევს ჩაერთონ ევროპის მასშტაბით ყველაზე ცოცხალ და საინტერესო საგანმანათლებლო ქსელში. eTwinningPlus პორტალი მთავარი სამუშაო სივრცეა, რომელიც დარეგისტრირებულ მასწავლებლებს პარტნიორების მოსაძიებლად, სასურველი პროექტების შესარჩევად და მასში მონაწილეობის მისაღებად მრავალფეროვან ინსტრუმენტებსა და სერვისებს სთავაზობს.
კონკურსის პირობების მიხედვით წარვადგინე ავტობიოგრაფია (CV) და პროექტის გეგმა ინგლისურ ენაზე. შესარჩევ კონკურსში მოვიპოვე პროექტში მონაწილეობის უფლება. თრენინგის მონაწილენი 2016 წლის 25 მაისს შევიკრიბეთ მასწავლებელთა სახლში. პროექტის კოორდინატორმა ხატია მატკავამ გაგვაცნო იტვინინგის პროგრამა. გაგვაცნო ქართველი მასწავლებლების წვლილი ამ პროგრამით მუშაობააში. პროგრამის ამბასადორმა ნინო ჩხეტიამ კი წარმოგვიდგინა პრეზენტაცია:“იტვინინგის პროქეტები მასწავლებლის წარმატების გასაღები.მოვისმინეთ ამბასადორ დიმიტრი პოპოვს პრეზენტაცია:“პროექტ-გაკვეთილები და ისტ-ის ტექნოლოგიები“.ამბასადორმა ქეთევან კობახიძემ კი პრეზენტაციაში“იტვინინგი ჩვენს სკოლაში“ გაგვაცნო ის პირველი ნაბიჟები, რომელიც გადადგა მეგობრებთან ერთად იტვინინგის პროგრამაში ჩართვისას. დაგვირიგდა სახელმძრვანელო მასალა.
შეხვედრა საინტერესო და ნაყოფიერი იყო.
წლის 17 და 18 ივნისს.
ტრენინგის
მიზანი
იყო
მასწავლებლებს გაეცნოთ
თანამშრომლობითი,სასწავლო
კომუნიკაცია
სხვადასხვა
ქვეყნის
პედაგოგებთან,
eTwinning-ის პორტალზე
მუშაობა.
ტრენინგის
მეშვეობით
გავიღრმავე
ცოდნა E-Twininng-ის პორტალის
შესაძლებლობების
შესახებ,შევისწავლე
ევროკავშირის
ქვეყნების საგანმანათლებლო
კრიტერიუმები,
ამომწურავი
ცოდნა
მივიღე
საგანმანათლებლო
პროექტის
დაგეგმვის
და
გაწერის
შესახებ.
არანაკლებ
მნიშვნელოვანი
იყო,რომ
ტრენინგზე
გავიცანი
ბევრი
საინტერესო,კრეატიულად
მოაზროვნე,
აქტიური
პედაგოგი
.
ტრენინგში მონაწილეობამ მომცა სტიმული და მოტივაცია
ახალი
იდეების
გან
სახორციელებლად.
2017 წლის 15-17 დეკემბერს ხაშურის N 3 საჯარო სკოლაში ჩატარდა etwinning-ის ტრენინგი.რომლის მიზანი იყო:პროექტების ეფექტური მართვა
etwinning პორტალის სივრცეში,ასევე შევისწავლეთ ონლაინ ინსტრუმენტები და event-ში ჩართვა.
ტრენინგი მიმდინარეობდა 3დღე.ყველა დღე დატვირთული იყო,მაგრამ საინტერესო და ეფექტური.პირველ დღეს ვიმუშავეთ ჩვენს etwinning პორტალზე და ავტვირთეთ შესწავლილი ინსტრუმენტები,რითაც გავამრავალფეროვნეთ პორტალი .
მეორე დღეს დარჩებილი ინსტრუმენტების შესწავლა გაგრძელდა.საინტერესოიყო მესამე დღე,რადგან ვისწავლეთ EVENT-ში ჩართვა,შედგა ერთმანეთთან საუბარი.
1.google hongouts
2.google calendar
3.google maps
4.doodle.com
5/tricider.com
6.lightshot
7.biteable.com
8.pixton.com
9.skype
10.posterywall.com
დანართი N1
,,ციფრული თხრობის ეფექტურობა სწავლა სწავლებაში" eTwinning plus ფარგლებში მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულმა ცენტრმა eTwinning-ის პორტალზე მასწავლებელთა რეგისტრაცია გამოაცხადა 25 აპრილიდან 28 აპრილის ჩათვლით . პროგრამას:„სკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან“ (eTwinning Plus) ცენტრი 2013 წლიდან ახორციელებს.ამ პროგრამის მიზანია ქართველი და ევროპელი მასწავლებლების დამეგობრება, კომუნიკაცია და გამოცდილების გაზიარება. Etwinning-ის ფარგლებში ქართველი მასწავლებლები თანამშრომლობენ ევროპელ კოლეგებთან, რათა ერთობლივად დაგეგმონ საგანმანათლებლო პროექტები.
პროგრამა მასწავლებლებს საშუალებას აძლევს ჩაერთონ ევროპის მასშტაბით ყველაზე ცოცხალ და საინტერესო საგანმანათლებლო ქსელში. eTwinningPlus პორტალი მთავარი სამუშაო სივრცეა, რომელიც დარეგისტრირებულ მასწავლებლებს პარტნიორების მოსაძიებლად, სასურველი პროექტების შესარჩევად და მასში მონაწილეობის მისაღებად მრავალფეროვან ინსტრუმენტებსა და სერვისებს სთავაზობს.
კონკურსის პირობების მიხედვით წარვადგინე ავტობიოგრაფია (CV) და პროექტის გეგმა ინგლისურ ენაზე. შესარჩევ კონკურსში მოვიპოვე პროექტში მონაწილეობის უფლება. თრენინგის მონაწილენი 2016 წლის 25 მაისს შევიკრიბეთ მასწავლებელთა სახლში. პროექტის კოორდინატორმა ხატია მატკავამ გაგვაცნო იტვინინგის პროგრამა. გაგვაცნო ქართველი მასწავლებლების წვლილი ამ პროგრამით მუშაობააში. პროგრამის ამბასადორმა ნინო ჩხეტიამ კი წარმოგვიდგინა პრეზენტაცია:“იტვინინგის პროქეტები მასწავლებლის წარმატების გასაღები.მოვისმინეთ ამბასადორ დიმიტრი პოპოვს პრეზენტაცია:“პროექტ-გაკვეთილები და ისტ-ის ტექნოლოგიები“.ამბასადორმა ქეთევან კობახიძემ კი პრეზენტაციაში“იტვინინგი ჩვენს სკოლაში“ გაგვაცნო ის პირველი ნაბიჟები, რომელიც გადადგა მეგობრებთან ერთად იტვინინგის პროგრამაში ჩართვისას. დაგვირიგდა სახელმძრვანელო მასალა.
შეხვედრა საინტერესო და ნაყოფიერი იყო.
ჩატარდა გორის N3 საჯარო სკოლაში 2016
წლის 17 და 18 ივნისს.
ტრენინგის
მიზანი
იყო
მასწავლებლებს გაეცნოთ
თანამშრომლობითი,სასწავლო
ინტერნეტ-პროექტების დანიშნულება და მახასიათებლები , პროექტის დაგეგმვა და მართვა, ტექნოლოგიების დახმარებით . პარტნიორების ძიება და
კომუნიკაცია
სხვადასხვა
ქვეყნის
პედაგოგებთან,
eTwinning-ის პორტალზე
მუშაობა.
ტრენინგის
მეშვეობით
გავიღრმავე
ცოდნა E-Twininng-ის პორტალის
შესაძლებლობების
შესახებ,შევისწავლე
ევროკავშირის
ქვეყნების საგანმანათლებლო
კრიტერიუმები,
ამომწურავი
ცოდნა
მივიღე
საგანმანათლებლო
პროექტის
დაგეგმვის
და
გაწერის
შესახებ.
არანაკლებ
მნიშვნელოვანი
იყო,რომ
ტრენინგზე
გავიცანი
ბევრი
საინტერესო,კრეატიულად
მოაზროვნე,
აქტიური
პედაგოგი
.
ტრენინგში მონაწილეობამ მომცა სტიმული და მოტივაცია
ახალი
იდეების
გან
სახორციელებლად.
Etwining-ის კონფერენცია წყალტუბოში
"ციფრული მოქალაქეობა და eTvinning-ი"
2016 წლის 14-17 ოქტომბერს წყალტუბოში ჩატარდა eTwinning-კონფერენცია თემაზე:
"ციფრული მოქალაქეობა და eTvinning-ი".
კონფერენციაში მონაწილეობდნენ დასალეთის სკოლის მასწავლებლები,მაგრამ იყო გამონაკლისიც,მიწვეულნი ვიყავით აღმოსავლეთის მასწავლებლებიც.
14 ოქტომბერი-სასტუმროში შესვლა;
15 ოქტომბერი- 9:30 მონაწილეთა რეგისტრაცია;
10:00 კონფერენცია გახსნა ხატია მატკავამ,რომელმაც ისაუბრა პროექტის მიღწევებზე და გაგვაცო პროგრამა.
დიმიტრინ პოპოვმა ისაუბრა "ციფრული მოქალაქეობის მნიშვნელობა პიროვნებისთვის".
დავით ნოზაძე "ინტერნეტ ბულინგის პრევენცია";
ეკა მურუსიძე "მასწავლებლის პასუხისმგებლობა და როლი ციფრული მოქალაქეობის განვითარებაში".
ნანა ნიკოლაშვილი "21-ე საუკუნის მოქალაქე-ჩვენი ევროპული მომავალი"
თეონა ჯაფარიძე "შემოქმედებითი eTwinning-ი სა აქტიური მომავალი"
თამარ პაპოშვილი " eTwinning-ი,როგორც ციფრული მოქალაქეობის ჩამოყალიბების ხელშემწყობი";
ია ფირცხალავა " მესამე წელი eTwinning-ის პორტალზე";
ელენე ბეთლემიშვილი "ევროპა ჩვენს კლასში";
ხათუნა ქუმელაშვილი " ციფრული მოქალაქეობა და eTwinning-ი";
ხათუნა ყოჩაშვილი "პროფესიული განვითარება "-ციფრული მოქალაქეობა";
ნინო ციცვიძე "eTwinning-ი როგორც ციფრული მოქალაქეობის ჩამოყალიბების ხელშემწყობი";
მანანა ჯაყელი "ციფრული მოქალაქეობა და Web2.0 ინსტრუმენტები eTwinning-ის ფარგლებში";
ლაურა ჯიმშელეიშვილი "eTwinning-ი როგორც ციფრული მოქალაქეობის ჩამოყალიბების ხელშემწყობი";
ქეთევან კობახიძე "როგორ გავიდეთ ეროვნულ სასწავლო გეგმაზე eTwinning-ის პროექტებით";
16 ოქტომბერი
9:45 წუთზე მოხდა ვორქშოფებისთვის ოთახებში განაწილება.
განაწილების შედეგად მოვხვდი B ჯგუფში.დიმიტრი პოპოვმა ძალზედ საინტერესოდ წარმართა მოხსენება თემაზე:Digital Folder eTwinning-ის აქტივობებისთვის და გვასწავლა რამდენიმე სასწავლო რესურსის შექმნა,რომელიც გამოგვადგებოდა სასწავლო პროცესის ეფექტურად წარმართვისთვის.
მეორე სესია ნადია დაბრუნდაშვილი,ასევე მის მიერ შემოთავაზებული რესურსი,რომელიც იყო getkahoot.it საშუალებას აძლევს მასწავლებელს ყოველი ტემის დასრულების შემდეგ განახორციელოს შემაჯამებელი ტესტირება,რაც მოსწავლეებში აამაღლებს სწავლის მოტივაციას.
ხათუნა ყოჩაშვილი "საავტორო უფლებების დაცვა ციფრულ სამყაროში"
ნინო ჩხეტია "eTwinning-ის პროექტების ეფექტური მართვა"
დავიღეთ სამახსოვრო სურათები , მომხსენებლებსა და მონაწილეებს გადმოგვცეს სერთიფიკატები და საჩუქრები,ხოლო 17 ოქტომბერს გამოვემგზავრეთ მშობლიურ რაიონებში დატვირთული სიახლეებით.
წყალტუბოში გამართული კონფერენციის შემდეგ განვახორციელე ორი პროექტი, ერთი თურქეთის კლასიკურ გიმნაზიასთან, მეორე კი,ერევანისს ერთ-ერთ სკოლასთან.გავხდი ფაუნდერი,ასევე ჩავერთე 5 სხვადასხვა პროექტში.
"ციფრული მოქალაქეობა და eTvinning-ი"
2016 წლის 14-17 ოქტომბერს წყალტუბოში ჩატარდა eTwinning-კონფერენცია თემაზე:
"ციფრული მოქალაქეობა და eTvinning-ი".
კონფერენციაში მონაწილეობდნენ დასალეთის სკოლის მასწავლებლები,მაგრამ იყო გამონაკლისიც,მიწვეულნი ვიყავით აღმოსავლეთის მასწავლებლებიც.
14 ოქტომბერი-სასტუმროში შესვლა;
15 ოქტომბერი- 9:30 მონაწილეთა რეგისტრაცია;
10:00 კონფერენცია გახსნა ხატია მატკავამ,რომელმაც ისაუბრა პროექტის მიღწევებზე და გაგვაცო პროგრამა.
დიმიტრინ პოპოვმა ისაუბრა "ციფრული მოქალაქეობის მნიშვნელობა პიროვნებისთვის".
დავით ნოზაძე "ინტერნეტ ბულინგის პრევენცია";
ეკა მურუსიძე "მასწავლებლის პასუხისმგებლობა და როლი ციფრული მოქალაქეობის განვითარებაში".
ნანა ნიკოლაშვილი "21-ე საუკუნის მოქალაქე-ჩვენი ევროპული მომავალი"
თეონა ჯაფარიძე "შემოქმედებითი eTwinning-ი სა აქტიური მომავალი"
თამარ პაპოშვილი " eTwinning-ი,როგორც ციფრული მოქალაქეობის ჩამოყალიბების ხელშემწყობი";
ია ფირცხალავა " მესამე წელი eTwinning-ის პორტალზე";
ელენე ბეთლემიშვილი "ევროპა ჩვენს კლასში";
ხათუნა ქუმელაშვილი " ციფრული მოქალაქეობა და eTwinning-ი";
ხათუნა ყოჩაშვილი "პროფესიული განვითარება "-ციფრული მოქალაქეობა";
ნინო ციცვიძე "eTwinning-ი როგორც ციფრული მოქალაქეობის ჩამოყალიბების ხელშემწყობი";
მანანა ჯაყელი "ციფრული მოქალაქეობა და Web2.0 ინსტრუმენტები eTwinning-ის ფარგლებში";
ლაურა ჯიმშელეიშვილი "eTwinning-ი როგორც ციფრული მოქალაქეობის ჩამოყალიბების ხელშემწყობი";
ქეთევან კობახიძე "როგორ გავიდეთ ეროვნულ სასწავლო გეგმაზე eTwinning-ის პროექტებით";
16 ოქტომბერი
9:45 წუთზე მოხდა ვორქშოფებისთვის ოთახებში განაწილება.
განაწილების შედეგად მოვხვდი B ჯგუფში.დიმიტრი პოპოვმა ძალზედ საინტერესოდ წარმართა მოხსენება თემაზე:Digital Folder eTwinning-ის აქტივობებისთვის და გვასწავლა რამდენიმე სასწავლო რესურსის შექმნა,რომელიც გამოგვადგებოდა სასწავლო პროცესის ეფექტურად წარმართვისთვის.
მეორე სესია ნადია დაბრუნდაშვილი,ასევე მის მიერ შემოთავაზებული რესურსი,რომელიც იყო getkahoot.it საშუალებას აძლევს მასწავლებელს ყოველი ტემის დასრულების შემდეგ განახორციელოს შემაჯამებელი ტესტირება,რაც მოსწავლეებში აამაღლებს სწავლის მოტივაციას.
ხათუნა ყოჩაშვილი "საავტორო უფლებების დაცვა ციფრულ სამყაროში"
ნინო ჩხეტია "eTwinning-ის პროექტების ეფექტური მართვა"
დავიღეთ სამახსოვრო სურათები , მომხსენებლებსა და მონაწილეებს გადმოგვცეს სერთიფიკატები და საჩუქრები,ხოლო 17 ოქტომბერს გამოვემგზავრეთ მშობლიურ რაიონებში დატვირთული სიახლეებით.
წყალტუბოში გამართული კონფერენციის შემდეგ განვახორციელე ორი პროექტი, ერთი თურქეთის კლასიკურ გიმნაზიასთან, მეორე კი,ერევანისს ერთ-ერთ სკოლასთან.გავხდი ფაუნდერი,ასევე ჩავერთე 5 სხვადასხვა პროექტში.
ტრენინგი etwinning-ის ფარგლებში
2017 წლის 15-17 დეკემბერს ხაშურის N 3 საჯარო სკოლაში ჩატარდა etwinning-ის ტრენინგი.რომლის მიზანი იყო:პროექტების ეფექტური მართვა
etwinning პორტალის სივრცეში,ასევე შევისწავლეთ ონლაინ ინსტრუმენტები და event-ში ჩართვა.
ტრენინგი მიმდინარეობდა 3დღე.ყველა დღე დატვირთული იყო,მაგრამ საინტერესო და ეფექტური.პირველ დღეს ვიმუშავეთ ჩვენს etwinning პორტალზე და ავტვირთეთ შესწავლილი ინსტრუმენტები,რითაც გავამრავალფეროვნეთ პორტალი .
მეორე დღეს დარჩებილი ინსტრუმენტების შესწავლა გაგრძელდა.საინტერესოიყო მესამე დღე,რადგან ვისწავლეთ EVENT-ში ჩართვა,შედგა ერთმანეთთან საუბარი.
1.google hongouts
2.google calendar
3.google maps
4.doodle.com
5/tricider.com
6.lightshot
7.biteable.com
8.pixton.com
9.skype
10.posterywall.com
- Biteable tutorial
დანართი N1
მოამზადეთ სასწავლო
პროექტის გეგმა, რომელსაც განახორციელებთ eTwining-ის ფარგლებში ქვემოთ მითითებული სქემის მიხედვით, საპროექტო განაცხადი
უნდა წარმოადგინოთ ინგლისურ ენაზე. აღწერეთ
პროექტის მიზანი, მის განსახორციელებლად საჭირო
აქტივობები, საგანთაშორისი ინტეგრაცია, მეთოდები, განსახორციელებელი აქტივობები, პროექტის
მოსალოდნელი შედეგები და სხვა მოცემული კომპონენტები.. (არაუმეტეს 300-400 სიტყვით).
Project Info
Title: nature in the works
of georgian writers
Description: the teaching
projeqt is for students of grade it who learn about nature in the works of
georgian writers.For example: Vazha Pshavela, Alexsandre Kazbegi, Akaki
Tsereteli and others. The students realise the role of nature in the life of
man. The students will develop the skills of research, working in groups.
Age range: grade IX
Number of pupils: 24
How it is related to
national curriculum: The connection with national cutriculum:
Geo.IX.1. A student can
participate in class and school debates.
Geo.IX.2. When debating a
studen apply to the relevant tactic and stay within the bounds of ethical norms
of speech.
Geo.IX.3. When reporting in
front of the audience a student can use the ways to strengthen the effect of
verbal communication.
Geo.IX.11. A student can
write an essay for different goals and for different audience.
Geo.IX.12. A sudent can
create an artistic text according to the giving condition or model.
Methods used:observation,ranging,checking
the knowledge,discussing texts.
Aims: The aims of the
project:
1.During the process of learning and finding
out information the students will observe what nature is like in different
parts of georgig and they will notice what their peculiarity is. They will
analyze how georgian writes described this beuty in their works.
2. Thyey will develop the skill to use the
obtained knowledge in real life.
3. Processinhg the material by the means of
ist. Preparing an article writing a story or a sketch. The students will work
on a topic: ,,Vazha - an attorney of nature 1``
,,Preserve the wood for your
children,
You are a father, thats your
duty``
4. Noticing the difference and
comporicon of nature intheir own and other countries.
5. Developing co operational
skills, developing the skills for making decisions after forming their own
ideas clearly.
6. Developing the creative and presentation
skills of the students (different kinds of written works)
7. They will develop the love of the country.
Work process: The course of
the project (main activities):
Act.1. Presenting the idea
to the students by the teachen.
Act.2. Forming questlions
and problems related to the topic that are interesting and active for the
students.
Act.3. Organisational
matters.
1. Forming groups
2. Sharing functions.
3. Giving a concretetask.
Act.4. Starting to work
The class will be divided into four groups.
The first group will work on the topic: Vazha
and nature- (Pshavi), They will make a presentation in MS Power Point.
The second group will research the topic:
nature in the works of Alexsandre Kazbegi (Kazbegi), They will make a well newspaper.
The third group will work on the issue:
nature of Zemo Imereti - Akaku Tsereteli. They will present the materials in MS
Power Point.
The fourth group will find out the
information and nature in foreign countries, what its peculiarities are, what
the differences and simllarities are.
Act.5. Summing up the work
done, prezenting it to the audience.
Act.6. The projeqt assessment
The object of observation
and analysi during the assessment will be:
1.
Finding out and organising the information
2.
Verbal presentation
3.
Discussion
4.
Writing task
5.
Prezentation abilities
Expected results:
1. Exhibition of photos and painting
2. Presentation
3. Biographies
4. The obtained material will
be on the blog.
1. Excursion to Pshavi and Kazbegi
Necessary literature form
the library
Sheets of paper;
Highliters, markers;
Exscurcion to Pshavi and
Kazbegi
599-70-14-93
project info
1.Title:young, creative generation - ,,the echo of the
ancestors"
2.description:theproject is aimed at students in year 10 who
are noticeamle not only academically but are also creative. they dance and sing
well, they are creative. they write essays about diverse topics. they don't
forget their nationality.
Form:10
Number of students:18
National curricilun: The aims of
Geo.IX.1. A student can
participate in class and school debates.
Geo.IX.2. When debating a studen apply to the relevant tactic
and stay within the bounds of ethical norms of speech.
Geo.IX.3. When reporting in front of the audience a student can
use the ways to strengthen the effect of verbal communication.
Geo.IX.11. A student can write an essay for different goals and
for different audience.
Geo.IX.12. A sudent can
create an artistic text according to the giving condition or model
he project:To let my students and foreign students get to
know each other, their achievements, works. To exchange ideas and views, get to
know each other and be in friendly terms. We are a small country in the world
but we have talented students.
By this kind of work they develop callaboration skills. they will get to
know other countrie's school lives. They will develop creative skills. They
will show each other thair abilities.
The course of the project :(main activities).
Act.1. Presenting an idea to the students.
Act.2. Asking questions connected to the project that are interesting to
theam.
Act.3. Starting to work.
Act.4. Presenting the works of the students.
Act.5. Assessment of the project.
The object of observation and analysi during the assessment will
be:
1. Finding out and organising the information
2. Verbal presentation
3. Discussion
4. Writing task
5. Prezentation abilities
Expected results: Mini concort, making a wall
newspaper, preparing a video and uploading it on the internet.
Комментариев нет:
Отправить комментарий