კათედრის სამუშაო გეგმა
სხდომა
|
თემა
|
რიცხვი
|
ხელმძღვანელი
|
1.
|
1. კათედრის ხელმძღვანელის არჩევა
2. 2. საათების განაწილება
3. 3.მოსწავლეთა შეფასების სტრატეგიული გეგმის განხილვა
|
08.09.2014
|
კათედრა
|
2.
|
1. საკლასო ჟურნალის წარმოება.
2. სადამრიგებლო საათის პროგრამის განხილვა.
3.2014-2015 სასწავლო წლის სამუშაო გეგმის წარდგენა -განხილვა
|
15.09.2014
|
|
3.
|
1.სილაბუსებისა და თემატური გეგმების განხილვა.
. 2. 2014-2015 სასწავლო წლის წერითი სამუშაოების (შემაჯამებელი სამუშაოების, საგნობრივი ტესტირებების) დაგეგმვა.
3. გაკვეთილებზე დასწრების დაგეგმვა.
4. წლის საუკეთესო მოსწავლის გამოსავლენად კრიტერიუმების შემუშავება
|
23.09.2014
|
|
4.
|
5. კვირეულების ორგანიზება:
6. საგნობრივი კვირეულები:
ქქართული ენის დღისადმი მიძღვნილი კვირეული /აპრილი/
2014-2015 სასწავლო წლისათვის მოსწავლეების მაქსიმალური ჩართულობის მიზნით სასკოლო და სკოლისგარეშე ღონისძიებებისა და პროექტების დაგეგმვა:
1. სამოდელო გკვეთილები: /ოქტომბერი/
2.პროექტები: „ დიმიტრი ყიფიანის ცხოვრება და მოღვაწეობა“
|
აპრილი
ოქტომბერი
|
|
5.
|
.კათედრის ბლოგის შექმნა / ნოემბერი/
გამოცდილების გაზიარება:
1.გაკვეთილების მოსმენა, არსებული პრობლემების გამოვლენა და გადაჭრის გზების ძიება. /პერიოდულად, კათედრის წევრები/
2.პედაგოგიური კვლევა
დეკემბერი/
3.პროექტზე მუშაობა
იანვარი/
.4ინტეგრირებული გაკვეთილი
თებერვალი/
5.კითხვის ეფექტური სტრატეგიები: დეკემბერი/
წიგნის კითხვა
6.ისტ ტექნოლოგიების გამოყენება
დეკემბერი/
7.ელ.წიგნის შექმნა და გამოყენება.
მარტი/
|
ნოემბერი
დეკემბერი
იანვარი
თებერვალი
დეკემბერი
დეკემბერი
მარტი
|
|
6.
|
1. 1-ლი სემესტრის მუშაობის ანგარიში
2. კონკურსი: „ვინ უკეთ უვლის სახელმძღვანელოებს“
/იანვარი, კათედრის წევრები/
.3 დედამიწის დღის აღნიშვნა : „დარგე ხე!“ /აპრილი, კათედრის წევრები/
4. ივნისი ბავშვთა დაცვის დღეა: /ივნისი, კათედრის ხელმძღვანელი/
5.მოსწავლეთა ნამუშევრების გამოფენა.
|
24დეკემბერი
იანვარი
აპრილი
ივნისი
|
|
7.
|
·
მე-2 სემესტრის მუშაობის ანგარიში
·
სახელმძღვანელოების შერჩევა 2014-2015 სასწავლო წლისათვის.
·
წლის საუკეთესო მოსწავლის გამოვლენა.
კოორდინირებული მუშაობა სხვა საგნობრივ კათედრებთან
|
ივნისი
საჭიროებისამებრ
|
კათედრის სხდომა

ოქმი N1
2014 წლის 8 სექტემბერს გაიმართა ხაშურისN5საჯარო სკოლის ქართულის კათედრის სამუშაო შეხვედრა. ესწრებოდნენ: მარინა ნოზაძე,ნანა ზარხოზაშვილი,ირინა გელაშვილი
დღის წესრიგი:
1.კათედრის ხელმძღვანელის არჩევა.
2.საათების განაწილება
3.მოსწავლეთა შეფასების სტრატეგიული გეგმის განხილვა
1.კათედრის წევრებმა შეაჯამეს გასული სასწავლო წლის მუშაობა, მადლობა გადაუხადეს კათედრის თავმჯდომარეს , ირინა გელაშვილს , გაწეული მუშაობისთვის და აირჩიეს ახალი თავმჯდომერე მარინა ნოზაძე
2.შეთანხმდნენ საათების განაწილებაზე:
1. ნანა ზარხოზაშვილი- 15 სთ. (IX, X. XIკლასები)
2ირინა გელაშვილი- 15 სთ. (V, VI, VII.კლასები)
3.მარინა ნოზაძე-15 სთ.(VII,IXXII.კლასები)
დადგენილება:. პედაგოგებმა განიხილეს და შეიმუშავეს მოსწავლეთა შეფასების სტრატეგიული გეგმა და კრიტერიუმები. კათედრის ხელმძღვანელად არჩეული იქნა მარინა ნოზაძე
ოქმი N2
2014 წლის 18 სექტემბერს გაიმართა ხაშურიN5 საჯარო სკოლის ქართულის ენისა და ლიტერატურის კათედრის სხდომა. სახდომას ესწრებოდა ყველაწევრი(მ.ნოზაძე,ი.გელაშვილი,ნ.ზახოზაშვილი.ნ.ქავთარეაძე.თ.ჯავახიშვილი
დღის წესრიგი: 1.სილაბუსებისა და თემატური გეგმების განხილვა. 2.წერითი სამუშაოების(შემაჯამებლები, ტესტირებების) დაგეგმვა. 3.წლის საუკეთესო მოსწავლის გამოსავლენად კრიტერიუმების შემუშავება.
4.კვირეულების ორგანიზება.( კლასგარეშე საკითხავი ლიტერატურის განხილვა,ქართული ენის დღისადმი მიძღვნილი კვირეული -- 14 აპრილი.პროექტების განხორციელება)
1. კათედრის წევრებმა წარმოადგინეს ინდივიდუალური სამუშაო გეგმები და სილაბუსები, განიხილეს ერთობლივად დამცირე ცვლილებების შემდეგ დაამტკიცეს განსახორციელებლად. (იხილეთ გეგმების განყოფილებაში).
2.ქართულში ყველა კლასში გეგმით განსაზღვრულია შემაჯამებელი სამუშაოები: პირველ სემესტრში -4 შემაჯამებელი, მეორეში - 5. გარდა მეთერთმეტე კლასისა ! სემესტრი 4 შემაჯამებელი. II სემესტრი 3შემაჯამებელი. მასწავლებლებმა წარმოადგინეს ჩასატარებელი წერების გეგმა ყველა კლასის მიხედვით. დამოუკიდებელი წერების ჩატარება კი საკუთარი მოსაზრებით და საჭიროებების მიხედვით დაგეგმეს. იხილეთ დანართი. 3.პედაგოგებმა შეიმუშავეს კრიტერიუმები წლის საუკეთესო მოსწავლის გამოსავლენად. კრიტერიუმები:
·
მუდმივად ჩართულია საგაკვეთილო პროცესში.
·
დავალებებს ასრულებს მონდომებითა და უშეცდომოდ.
·
მსჯელობს არგუმენტირებულად,
·
აკეთებს ლოგიკურ დასკვნებს,
·
ლექსიკა მდიდარი და დახვეწილია,
·
ნამუშევრები შესრულებული
აქვს უშეცდომოდ.
·
აქტიურად ,მონაწილეობს სასკოლო ღონისძიებებში, კონფერენციებსა და ოლიმპიადებში.
·
კარგად აქვს გაცნობიერებული საკუთარი როლი კლასგარეშე აქტივობებში.
4. კვირეულების ორგანიზება.
საგნობრივი კვირეულები: 1. ქართული ენის დღისადმი მიძღვნილი კვირეული -- 14 აპრილი.
ოქმი N3
2014 წლის 10 ნოემბერს ჩატარდა კათედრის სხდომა. დაესწრო ოთხი წევრი.ერთი არ ესწრებოდა საპატიო მიზეზით. /მომხსენებელი მ.ნოზაძე/ დღის წესრიგი: 1.კათედრის ბლოგის შექმნა. პედაგოგებმა განიხილეს მასალების განთავსებისთვის გამოსაყენებლად ეფექტური საშუალება - ბლოგი, ბლოგის საკითხი. გადაწყვიტეს, რომ კარგი იქნება თუ მასალებს ინტენსიურად ატვირთავენ ბლოგზე, რათა ის იყოს საჯარო, ყველა დაინტერესებულ პირს მათ შორის მოსწავლეებსაც, მიუწვდებოდეთ ხელი. ჯგუფი მზადაა შენიშვნებისთვის და ნებისმიერი წინადადების განსახილვე-ლად და გასათვალისწინებლად. იხილეთ ბლოგი Intelmnozadzeblodspot.com.
Intelnzarxozashvili.blogspot.com
|
ოქმი N4
2015 წლის
25 იანვარს ჩატარდა ქართულიენისა და ლიტერატურის კათედრის სხდომა. სხდომას დაესწრო ყველა წევრი.
დღის წესრიგი:
პირველი სემესტრის მუშაობის ანგარიში.
(მომხსენებელი მარინა ნოზაძე)
დღის წესრიგი:
პირველი სემესტრის მუშაობის ანგარიში.
(მომხსენებელი მარინა ნოზაძე)
დღის წესრიგი: პირველი სემესტრის მუშაობის ანგარიში.
(მომხსენებელი მარინა ნოზაძე)
სასწავლო წელი დავიწყეთ საინტერესოდ. თავიდანვე დავგეგმეთ და შევადგინეთ ყველა საჭირო დოკუმენტი. განვიხილეთ ინდივიდუალური სამუშაო გეგმები, სილაბუსები, სადამრიგებლო პროგრამა. განვიხილეთ ახალი მეთოდები და აქტივობები, რომლებიც მოსახერხებელი და ადვილად განსახორციელებელი იყო დადავიწყეთ მუშობა. პრობლემებს ერთად ვიხილავდით. შემაჯამებელი სამუშაოები, ასევე ღონისძიებები.ჩავატარე პროექტგაკვეთილი დიმიტრი ყიფიანი“გმირებს დავიწყება არ უწერიათ“.პროექტი დავასრულე სოფელ ქვიშხეთში დიმიტრი ყიფიანის სახლ-მუზეუმში. ჩვენი აზრით, მოსწავლეთა მოტივაცია მეტნაკლებად აამაღლა ახალმა აქტივობებმა და სემესტრს ბოლოსთვის მივიღეთ შარშანდელთან შედარებით უკეთესი აკადემიური მოსწრება და მოსწავლეთა მეტი ჩართულობა. ჩვენი მუშაობა პედსაბჭოზეც დადებითად შეაფასეს. დაიგეგმა ახალი სამუშაოები მეორე სემესტრისთვის.
25.01.2015
. კითხვის ეფექტური სტრატეგიები:
მიზანი: წიგნთან დაახლოება და კითხვის უნარის განვითარება .ამ მიზნით VIII კლასის მოსწავლეებს დავავალე წაეკითხათ ნ.ლორთქიფანიძის ნოველები.დავსვით როგორც ღია, ასე დახურული კითხვები.ყველა კმაყოფილი დარჩა.მოსწავლეებმა გამოთქვეს სურვილი წაიკითხონ სხვა მწერლების ნაწარმოებები და მოეწყოს განხილვა
2015-2016 სასწავლო წელი
სხდომა
|
თემა
|
რიცხვი
|
ხელმძღვანელი
|
1
|
კა
1.კათედრის ხელმძღვანელის არჩევა
2. 2. საათების განაწილება
3. 3.მოსწავლეთა შეფასების სტრატეგიული
გეგმის განხილვა
|
08.09.2015
|
კათედრა
|
2
|
1.
1.საკლასო ჟურნალის წარმოება.
2. სადამრიგებლო საათის პროგრამის
განხილვა.
3.2015-2016 სასწავლო წლის სამუშაო
გეგმის წარდგენა -განხილვა
|
10.09.2015
|
|
3
|
1.სლაბუსებისა და თემატური გეგმების განხილვა.
2. 2015-2016 სასწავლო წლის წერითისამუშაოების
(შემაჯამებელი სამუშაოების,საგნობრივი ტესტირებების)
დაგეგმვა.
4. წლის საუკეთესო მოსწავლისგამოსავლენად კრიტერიუმების შემუშავება
3. გაკვეთილებზე დასწრების დაგეგმვა.
|
15.09.2015
|
|
4
|
5. კვირეულების ორგანიზება:
6. საგნობრივი კვირეულები:
ქქართული ენის დღისადმი მიძღვნილიკვირეული
/აპრილი/
2015-2016 სასწავლო წლისათვისმოსწავლეების
მაქსიმალური ჩართულობის მიზნით სასკოლო და
სკოლისგარეშე
ღონისძიებებისა დაპროექტების დაგეგმვა:
1. სამოდელო გკვეთილები:
·
„ბარაქიანი
შემოდგომა“-IIIკლასი;
·
„
ჰაგიოგრაფია-ლიტერატურული მიმდინარეობა;IXკლასი
·
„მე ვარ ადამიანი:-ადამიანური
პრობლემები-VIIIკლასი
|
აპრილი
ოქტომბერი
დეკემბერი
თებერვალი
|
|
5
|
კათედრის ბლოგის შექმნა
/ ნოემბერი/
გამოცდილების გაზიარება:
1.გაკვეთილებისმოსმენა,არსებული პრობლემების
გამოვლენა და გადაჭრის გზების ძიება
. /პერიოდულად, კათედრისწევრები/
. 2. ინტეგრირებული გაკვეთილი :
ბუნებისმეტყველება,ქართული ენა და ლიტერატურა და მატემატიკა
|
ნოემბერი
ნოემბერი
|
|
6
|
1- I-ლი სემესტრის მუშაობის ანგარიში
2. კონკურსი: „ვინ უკეთ უვლისსახელმძღვანელოებს“ /იანვარი, კათედრისწევრები/
3, დედამიწის დღის აღნიშვნა : „დარგე ხე!“ /აპრილი, კათედრის წევრები/
4. ივნისი ბავშვთა დაცვის დღეა:
5.მოსწავლეთა ნამუშევრების გამოფენა.
|
დეკემბერი
აპრილი
ივნისი
იანვარი
|
|
7
|
მე-2 სემესტრის მუშაობის ანგარიში
· სახელმძღვანელოების შერჩევა2014-2015 სასწავლო წლისათვის.
· წლის საუკეთესო მოსწავლისგამოვლენა.
|
ივნისი
|
ქართული ენისა და ლიტერატურის
კათედრის სხდომის ოქმი # 1
თარიღი:
--10--. 09. 2015
სხდომას ესწრებოდნენ:
სკოლის დირექტორი: ქალბატონი
მედეა კაპანაძე-ავალიშვილი
დირექტორის მოადგილე:ქალბატონი
ნადეჟნა ხაჩიძე
კათედრის წევრები:
#
|
სახელი, გვარი
|
საგნის დასახელება
|
ხელმოწერა
|
1
|
მარინე ნოზაძე
|
ქართული
ენა და ლიტერატურა
|
|
2
|
ნანი ზარხოზაშვილი
|
ქართული ენა და ლიტერატურა
|
|
3
|
ირინე გელაშვილი
|
ქართული ენა და ლიტერატურა
|
|
4
|
ხათუნა
კურტანიძე-ტაბატაძე
|
დაწყებითი განათლება
|
|
5
|
თეა ჯავახიშვილი
|
დაწყებითი განათლება
|
|
6
|
ნანა გრიგალაშვილი
|
დაწყებითი განათლება
|
სხდომა გახსნა
დირექტორის
მოადგილემ. მან დამსწრე საზოგადოებას გააცნო დღის
წესრიგი და მიმართა მათ, ხომ არ სურდათ დღის
წესრიგში რაიმე საკითხის დამატება.
კენჭი ეყარა წინადადებას დღის წესრიგის
დამტკიცების შესახებ:
მომხრე - --6-- მასწავლებელი
წინააღმდეგი - 0
თავი შეიკავა - 0
დაადგინეს: დამტკიცდეს
დღის წესრიგი წარმოდგენილი სახით.
დღის წესრიგი:
1. კათედრის თავმჯდომარისა და
მდივნის არჩევა;
2. გრიფირებული და დამხმარე
სახელმძღვანელოების შერჩევა/განხილვა;
3. პედაგოგთა საათების განაწილება;
4. შეფასების რუბრიკების,
მინიმალური შემაჯამებელი დავალებების რაოდენობის
განსაზღვრა;
5. სასწავლო პროცესის დაწყებისათვის მოსამზადებელი
სამუშაოების განხორციელება.
საკითხი N1. კათედრის თავმჯდომარისა და მდივნის არჩევა.
მომხსენებელი: სსიპ
ქალაქ ხაშურის N--5- საჯარო სკოლის დირექტორის მოადგილე - ქალბატონი ნადეჟნა
ხაჩიძე
მოისმინეს: ქალბატონმა ნადეჟნა ხაჩიძემ დამსწრე საზოგადოებას კიდევ ერთხელ შეახსენა
კათედრის მუშაობის პრინციპები, გადაწყვეტილების მიღების წესები. ასევე აცნობა, რომ
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2011 წლის 11 მარტის N36/ნ
ბრძანებით დამტკიცებული ეროვნული სასწავლო გეგმის მე-7 მუხლის მე-3 პუნქტის „ა“
ქვეპუნქტის შესაბამისად, კათედრის თავმჯდომარეს ირჩევს კათედრა ერთი სასწავლო წლის
ვადით. შესაბამისად, საქართველოს კანონმდებლობის მოთხოვნათა დაცვით, სკოლამ უნდა
აირჩიოს კათედრის თავმჯდომარე. კათედრის სხდომების ოქმების წარმოებისათვის კი
საჭიროა არჩეულ იქნეს მდივანი. ქალბატონმა
ნადეჟნა ხაჩიძემ დამსწრე
საზოგადოებას, ასევე შეახსენა რომ
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2011 წლის 11 მარტის N36/ნ
ბრძანებით დამტკიცებული ეროვნული სასწავლო გეგმის მე-7 მუხლის მე-3 პუნქტის „ბ“
ქვეპუნქტის შესაბამისად, ერთი და იმავე პირის არჩევა კათედრის თავმჯდომარედ
შესაძლებელია ზედიზედ სამჯერ და მოუწოდა კათედრის წევრებს წამოეყენებინათ თავიათი
კანდიდატურები.
აღნიშნულ
საკითხზე აზრი გამოთქვეს: თეა ჯავახიშვილმა.ნანა
ქავთარაძემ კათედრის თავმჯდომარედ
დაასახელა მარინე ნოზაძე, ხოლო
მდივნად ხათუნა კურტანიძე-ტაბატაძე.მან
ხაზი გაუსვა დასახელებული კანდიდატების კვალიფიციურობას, განათლებასა და
გამოცდილებას.
კენჭისყრის
შედეგად კათედრამ დაადგინა:
სასწავლო წლის ვადით ქართული ენისა და ლიტერატურის კათედრის
თავმჯდომარედ არჩეულ იქნეს მარინე ნოზაძე. კათედრის მდივნად ხათუნა კურტანიძე-ტაბატაძე
მომხრე - --6-- მასწავლებელი
წინააღმდეგი - 0
თავი შეიკავა - 0
საკითხი N2. გრიფირებული სახელმძღვანელოების
არჩევა/განხილვა.
მომხსენებელი: სსიპ
ქალაქ ხაშურის N--5- საჯარო სკოლის კათედრის თავმჯდომარე მარინე ნოზაძე.
მოისმინეს: ბატონმა მარინე ნოზაძემ დამსწრე საზოგადოებას შეახსენა,
რომ სსიპ ქალაქ ხაშურის N--5- საჯარო სკოლამ 2011-2012 და 2012-2013 სასწავლო
წელს აირჩია გრიფირებული სახელმძღვანელოები, რომლითაც უნდა ასწავლონ 5 წლის
განმავლობაში. კათედრის სხდომის წევრებმა ერთხმად გადაწყვიტეს, რომ ვინაიდან არ შეცვლილა
გრიფმინიჭებული სახელმძღვანელოების ნუსხა, 2015-2016 სასწავლო წლისათვის სწავლება
უნდა განახორციელონ იგივე გრიფირებული სახელმძღვანელოებით. ხოლო რაც შეეხება
დამხმარე სახელმძრვანელოების შერჩევისა და გამოყენების საკითხს გადაწყდა, რომ არჩეულ
იქნას დამატებითი ლიტერატურა დანართში მოყვანილი სახელმძღვანელოების სახით.
კენჭისყრის
შედეგად კათედრამ დაადგინა:
2015-2016
სასწავლო წლისათვის გამოსაყენებელი გრიფირებული და დამხმარე სახელმძღვანელოების
ნუსხა განისაზღვროს დანართის
შესაბამისად.
მომხრე - --6-- მასწავლებელი
წინააღმდეგი - 0
თავი შეიკავა - 0
საკითხი N3. პედაგოგთა საათების განაწილება.
მომხსენებელი: სსიპ
ქალაქ ხაშურის N-5-- საჯარო სკოლის დირექტორი
ქალბატონი მედეა კაპანაძე-ავალიშვილი
მოისმინეს: ქალბატონმა მედეა კაპანაძე-ავალიშვილმა დამსწრე
საზოგადოებას გააცნო პედაგოგებისათვის საათების სავარაუდო გადანაწილების გეგმა და
მოუწოდა კათედრის წევრებს შენიშვნების შემთხვევაში გამოეხატათ თავიანთი აზრი.
კათედრის
წევრები გაეცნენ სავარაუდო საათობრივ ბადეს და შენიშვნები არ გამოუთქვამთ.
კათედრის თავმჯდომარემ კენჭისყრაზე დააყენა პედაგოგთა
საათების გადანაწილების საკითხი.
კენჭისყრის
შედეგად კათედრამ დაადგინა:
პედაგოგთა
საათები განაწილდეს შემდეგნაირად:
მარინე
ნოზაძე კვირაში --15- სთ
ნანი
ზარხოზაშვილი კვირაში 15--- სთ.
ირინე
გელაშვილი კვირაში -15-- სთ.
ხათუნა
კურტანიძე-ტაბატაძე კვირაში 10 სთ
თეა
ჯავახიშვილი კვირაში 12 სთ
ნანა
გრიგალაშვილი კვირაში 15 სთ
მომხრე - --6-- მასწავლებელი
წინააღმდეგი - 0
თავი შეიკავა - 0
საკითხი N4. შეფასების რუბრიკების, მინიმალური
შემაჯამებელი დავალებების რაოდენობის
განსაზღვრა.
მომხსენებელი: სსიპ
ქალაქ ხაშურის N-5 საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის კათედრის თავმჯდომარე მარინე ნოზაძე
მოისმინეს: ქალბატონმა
მარინე ნოზაძემ დამსწრე საზოგადოებას
შეახსენა, რომ საქართველოს
განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2011 წლის 11 მარტის N36/ნ ბრძანებით
დამტკიცებული ეროვნული სასწავლო გეგმის შესაბამისად, თითოეული მასწავლებლის
მოვალეობაა გააკეთოს შემაჯამებელი დავალებების ანალიზი. კერძოდ, კლასების მიხედვით
ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების დამადასტურებელი დოკუმენტაციის შეგროვება და
შენახვა. აღნიშნულ დოკუმენტაციაში წარმოდილი უნდა იყოს: სტანდარტის ის
შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურებოდა კონკრეტული შემაჯამებელი
დავალება; კრიტერიუმები, რომლითაც შეფასდა ეს დავალებები; მოსწავლეების მიერ
შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული სამუშაოს რამდენიმე ნიმუში ან
შესრულებული სამუშაოს ამსახველი ვიზუალური მასალა; თითოეული კლასის მოსწავლეთა
მიერ მიღებული ქულები. აღნიშნულიდან გამომდინარე, ქალბატონმა მარინე ნოზაძმ კათედრის წევრებს შესთავაზა
შეემუშავებინათ შემაჯამებელი დავალებების შეფასების რუბრიკები, რომლებსაც
გამოყენებენ 2015-2016 სასწავლო წელს სასწავლო პროცესის ხარისხიანად
წარმართვისათვის. გარდა ამისა, ეროვნულ სასწავლო გეგმაში მოცემული მინიმალური
შემაჯამებელი დავალებების გათვალისწინებით, სკოლა ვალდებულია განსაზღვროს, თუ
რამდენ შემაჯამებელ დავალებებს ჩაატარებს
თითოეულ საგანში.
აღნიშნულ
საკითხზე აზრი გამოთქვეს: ირინე გელაშვილმა და ნანი ზარხოზაშვილმა. წამოაყენეს თავიანთი
წინადადებები შეფასების რუბრიკების შემუშავებასა და მინიმალური შემაჯამებელი
დავალებების განსაზღვრასთან დაკავშირებით.
კათედრის თავმჯდომარემ კენჭისყრაზე დააყენა
აღნიშნული საკითხი.
კენჭისყრის
შედეგად კათედრამ დაადგინა:
1.
შემუშავდეს შემაჯამებელი დავალებების ანალიზისათვის
შეფასების რუბრიკები.
2.
უცვლელად დარჩეს ეროვნული
სასწავლო გეგმაში მოცემული შემაჯამებელი დავალებების რაოდენობები საგნების
მიხედვით.
მომხრე - --6-- მასწავლებელი
წინააღმდეგი - 0
თავი შეიკავა - 0
საკითხი N5. სასწავლო პროცესის დაწყებისათვის მოსამზადებელი სამუშაოების განხორციელება;
მომხსენებელი: სსიპ
ქალაქ ხაშურის N--5- საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის კათედრის თავმჯდომარე მარინე ნოზაძე
მოისმინეს: ქალბატონმა მარინე ნოზაძემ დამსწრე საზოგადოებას კიდევ
ერთხელ გააცნო სკოლის მიზნები, I
სემესტრში განსახორციელებელი ღონისძიებები და პროექტები. თავმჯდომარემ
დამსწრე საზოგადოებას კიდევ ერთხელ შეახსენა ეროვნული სასწავლო გეგმით
გათვალისწინებული კათედრის ფუნქციები, კერძოდ, საგნობრივი ჯგუფის
საგნის/საგნების სწავლების კოორდინირება, კათედრის წევრთა შორის გამოცდილების
გაზიარება, წარმატებების წინაპირობათა განსაზღვრა და პრობლემების გადაჭრის გზების
ძიება, საგაკვეთილო პროცესისთვის, მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარებისა და სასკოლო ბიბლიოთეკისთვის საგანმანათლებლო რესურსების
შერჩევა და სკოლის დირექციიასთვის წარდა, სხვა კათედრებთან კოორდინირებული
მუშაობა, ზრუნვა
მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისთვის, რეკომენდაციების შემუშავება
სწავლა-სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიებისა და მიდგომების დანერგვასთან
დაკავშირებით, შემაჯამებელი
დავალებების ამსახველი დოკუმენტაციის, მოსწავლეთა აკადემიური მიღწევებისა და
გაცდენების ანალიზი.
ასევე ისაუბრა
კოორდინირებული მუშაობის უპირატესობაზე. მან აღნიშნა, რომ წარმატებული მუშაობისათვის
აუცილებელია საგნობრივი ჯგუფის საგნის/საგნების სწავლების კოორდინირება.
აღნიშნულ
საკითხზე აზრი გამოთქვეს: ხატუნა კურტანიძემ აღნიშნა, რომ სასწავლო პროცესის დასაწყებად
სკოლის დირექციის მიერ ყველა პირობაა შექმნილი. შესაბამისად, სასწავლო პროცესის
წარმარტებით წარმართვისათვის საჭიროა მასწავლებელთა მხრიდან სამუშაო პროცესის
აქტიურად წარმართვა და პროექტების შემუშავება, რომელშიც ჩაერთვებიან სკოლის
მოსწავლეები.
კათედრის თავმჯდომარემ მოუწოდა დამსწრე
საზოგადოებას კენჭი ეყარათ აღნიშნული საკითხისათვის.
კენჭისყრის
შედეგად კათედრამ დაადგინა:
ცნობად იქნეს მიღებული კათედრის თავმჯდომარის მიერ
მოწოდებული ინფორმაცია სასწავლო პროცესის დაწყებისათვის მოსამზადებელ სამუშაობთან
დაკავშირებით.
მომხრე - -6--- მასწავლებელი
წინააღმდეგი - 0
თავი შეიკავა - 0
დღის წესრიგით გათვალისწინებული
საკითხების ამოწურვასთან დაკავშირებით სხდომა დაიხურა.
კათედრის თავმჯდომარე: /მ.ნოზაძე/
მდივანი:
/ხ.კურტანიძე-ტაბატაძე/
Комментариев нет:
Отправить комментарий